previous arrow
next arrow

Projekty unijne

MIĘDZYNARODOWE PRAKTYKI DROGĄ
DO SUKCESU III

Projekt realizowany w ramach Programu Erasmus +, sektor Kształcenie i Szkolenia zawodowe, akcja 1 Mobilność uczniów i kadry.

Budżet projektu ogółem : 53 609,00 EUR

Celem projektu jest rozwój kompetencji zawodowych i językowych uczniów oraz poznanie zasad poruszania się na międzynarodowym rynku pracy.

WSPARCIE KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
POPRAWA EFEKTÓW

MIEDZYNARODOWE PRAKTYKI DROGĄ
DO SUKCESU I i II

Projekt realizowany w ramach sektora: Kształcenie i szkolenia zawodowe.

KA1- Mobilność edukacyjna.

KA102- Mobilność osób uczących się i kadry w ramach kształcenia zawodowego.

Założeniem projektu było przygotowanie uczniów do rozwoju zawodowego oraz poszerzenie ich kompetencji związanych z funkcjonowaniem w warunkach otwartego, europejskiego rynku pracy. Praktyka zagraniczna to doskonalenie kompetencji specjalistycznych zawodowych i językowych oraz nauka odpowiedzialności i samodzielności.

PRAKTYKI ZAGRANICZNE 2018
PROJEKT MOB 2.0

Międzynarodowe praktyki w Hiszpanii i we Włoszech w ramach projektu MOB 2.0 „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” finansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i funduszy europejskich. Dzięki projektowi uczniowie mieli możliwość realizacji swoich obowiązkowych praktyk zawodowych w placówkach zagranicznych.

EUROPEJSKA MOBILNOŚĆ KADRY
DROGĄ ROZWOJU SZKOŁY

W ramach projektu realizowanego w okresie od 1 października 2018 r. do 31 grudnia 2019 r., 7 nauczycieli PZS w Krzyżowicach wzięło udział w tygodniowym szkoleniu językowym w zakresie języka angielskiego. Projekt zrealizowany w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Intern Europe Ldt w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 4 Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Poddziałania 4.2 Programy mobilności ponadnarodowej.

PODRÓŻE KSZTAŁCĄ – MOBILNOŚĆ KADRY
W POSZUKIWANIU PRAKTYCZNEJ NAUKI

Projekt realizowany w ramach Programu Erasmus +, sektor Edukacja szkolna, akcja 1 Mobilność uczniów i kadry edukacji szkolnej.

Budżet projektu ogółem : 18 910 EUR

Celem projektu jest rozwinięcie znajomości języka angielskiego wśród kadry dydaktycznej i pracowników nie dydaktycznych Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. Znajomość języka angielskiego wpłynie korzystnie na rozwój zawodowy nauczycieli i jakość nauczania w szkole.

KRZYŻOWICE
SZKOŁA ZAWODOWCÓW

Projekt zrealizowany przez Fundację Eudajmonia w partnerstwie z Powiatem Wrocławskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Osi priorytetowej 10 Edukacja, Poddziałania 10.4.2 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - ZIT WrOF.
Celem projektu była poprawa jakości kształcenia oraz dopasowanie systemów kształcenia i szkolenia w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach do potrzeb rynku pacy.

PRAKTYKI ZAGRANICZNE 2019
PROJEKT MOB 2.9

Międzynarodowe praktyki w Hiszpanii i we Włoszech w ramach projektu MOB 2.9 „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” finansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i funduszy europejskich. Dzięki projektowi uczniowie mieli możliwość realizacji swoich obowiązkowych praktyk zawodowych w placówkach zagranicznych.

ZDOBYWAM ZAWÓD W TECHNIKUM
W KRZYŻOWICACH

Projekt zrealizowany przez Fundację Fabryka Marzeń w partnerstwie ze Starostwem Powiatowym we Wrocławiu.

Celem głównym projektu był wzrost kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli szkoły poprzez polepszenie warunków nauki, podniesienie kompetencji zawodowych uczniów dzięki realizacji staży zawodowych, kursów, szkoleń, wyjazdów.

MAM ZAWÓD - MAM SZANSĘ
.

Projekt zrealizowany w partnerstwie Powiatu Wrocławskiego z firmą Syntea s.a. (lider) dla lepszego dostosowania systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.

Głównym celem projektu była poprawa jakości kształcenia, umożliwienie dostępu uczniów do różnych form zdobywania wiedzy, tak aby zwiększyć ich szansę wejścia na rynek pracy po zakończeniu edukacji.

Skip to content